Hartelijk Horeca is een prachtige vakbeurs die gezien mag worden! Dat vertellen we dan ook via een gerichte- en intensive promotiecampagne. Iedereen die werkzaam is in de branches horeca, grootkeuken en recreatie wordt uitgenodigd via advertenties, direct mail activiteiten, persberichten, wekelijkse nieuwsbrieven, en uitnodigingen van de standhouders. Daarnaast wordt in Noord- en Oost-Nederland een speciale beurseditie van Horeca Magazine Noord verspreid in een oplage van 15.000 exemplaren. Ook zijn we heel actief op social media. Onze Hartelijk Horeca Facebook pagina komt intensief onder de aandacht van 21.000 Facebook gebruikers die in de regio in de horecabranche werkzaam zijn.
Promotie o.a. via
hengelosweekblad.nl
Misset
Ons twitteraccount
Onze Facebookpagina
www.derestaurantkrant.nl
www.lunchroom.nl
Anneke Lukkezen Horecaproductnieus.com
Ons eigen magazine Horeca Magazine Noord: is naast onze eigen oplage van meer dan 15.000 nog eens extra verspreid onder het extra aangeleverde adressenbestand van HorecaDNA
Bolscher meer dan vlees deelnemer Hartelijk Horeca Met veel enthousiasme is Bolscher meer dan vlees samen met een aantal regionale partners vorig jaar gestart als deelnemer van Hartelijk Horeca. Ook dit jaar is het bedrijf uit Enschede weer aanwezig op de beurs. |
|
Kookdemonstraties en boekpresentatie onder leiding van Nico Dingemans Onder leiding van Nico Dingemans, de auteur van het succesvolle boek "From Farm To Fork" worden er op de beursvloer kookdemonstraties gegeven door een aantal chef-koks die hij daarvoor heeft geselecteerd. Lees meer |